Здійснюючи покупку в нашому магазині, Ви автоматично погоджуєтесь із нижчевказаними умовами:
- Ви можете звернутись до сапорту тільки у разі виникнення проблем особисто у вас.
Ми не розглядаємо проблеми клієнтів через треті особи. Клієнт не може звертатись до сапорту за інших клієнтів - якщо проблема виникла у вашого друга чи когось ще він має звернутись із цією проблемою до сапорту особисто, без вашого втручання. За ігнорування даного правила ви можете бути заблоковані та наше співробітництво буде закінчено.
- Звернення, зроблені грубою формою, із погрозами або образами - не розглядаються. Акаунт, з якого було зроблено звернення, блокується.
Наші оператори та сапорти завжди ведуть із вами ввічливий та конструктивний діалог, та мають право вимагати від вас аналогічне. Давайте залишатись ввічливими та цивілізованими людьми, та утримуватись від грубощів та образ, незалежно від того містять вони нецензурну лайку чи ні. Нецензурні висловлення, що не містять образи, не заоохочуються, але не караються - це ваша особиста воля мовлення, але ми закликаємо вас вести діалог без їх використання!
- Якщо із вами було припинено співробітництво, ми не несемо відповідальності за ігнорування вами припинення співробітництва.
Якщо із вами припинено співробітництво, та ви вирішили проігнорувати це зробивши новий акаунт, у разі виникнення будь-яких проблем ми не зможемо вам допомогти.
- Історія замовлень в базі даних зберігається та враховується лише за останні 6 місяців.
Ми цінуємо наших постійних клієнтів та дорожимо їми, однак ми не можемо вважати вас таким, якщо ви "багато купляли 4 роки тому". Постійний клієнт той, що регулярно здійснює покупки та залишається із нами протягом всього часу від початку співробітництва і до поточного часу. Якщо ви дійсно постійний клієнт, але з якоїсь причини були вимушені зробити перерву, та історія замовлень була видалена - наш оператор обов'язково вас згадає, якщо акаунт залишився незмінним та історія листування була збережена, і його слово буде мати вагу у спірній ситуації. Виключення - магазин автопродажів, тут історія покупок зберігається постійно, але враховується лише за останні 6 місяців.
- Один акаунт/нік - одна історія замовлень.
Ми враховуємо історію замовлень виключно з того акаунта/ніка, з якого ви звертаєтесь та здійснювали покупку, щодо якої звертаєтесь. Якщо ви раніше купляли з іншого акаунта, але з якихось причин втратили до нього доступ - перед тим, як зробити замовлення з нового акаунту, повідомте оператора, з якого акаунту ви купляли раніше. У разі зміни нікнейму без очищення історії листування історія замовлень зберігається вже з новим нікнеймом, стара при цьому може бути не врахована в спірній ситуації. Зберігайте один нікнейм протягом всього періоду покупок у нашому магазині. Допускається зв'язок акаунтів Jabber та Telegram, у разі якщо ви підтвердите, що вони дійсно ваші - наприклад, напишете в джабері з акаунта, з якого робили замовлення, ваш нік у Телеграм, з якого хочете продовжити робити замовлення надалі.
- Дані про оплату, що була здійснена не в день звернення, не розглядаються.
Якщо ви зробили оплату, повідомте про це оператору або сапорту одразу ж, а не через день чи два. Якщо ви стверджуєте, що ваш платіж був здійснений не сьогодні, ми не зможемо прийняти його як оплату. Якщо з вашою оплатою виникли проблеми, повідомте про це сапорта або оператора строго у день оплати - сапорт або оператор надасть чітку інструкцію, якої ви повинні дотримуватись. Якщо у вас виникнуть будь-які питання, що пов'язані з інструкцією, але відповідей на які вона не містить, сапорт вам допоможе із ними, однак ви повинні в день звернення вирішити це питання. Якщо після звернення ви перестанете виходити на зв'язок та оплата не надійде протягом дня, ви можете бути заблоковані за спробу шахрайства.
- При оплаті BTC замовлення буде передано в роботу тільки після отримання 1 підтвердження у мережі біткоін!
Для прискорення процесу оплати, надсилайте біткоіни з пріоритетною комісією! Це правило стосується також і готових кладів - адреса буде видана вам тільки після отримання 1 підтвердження у мережі біткоін.
- При оплаті ви повинні надати квитанцію про здійснення оплати в обов'язковому порядку!
В квитанції обов'язково має бути видно дату та час платежу, переказану суму коштів та дані отримувача (номер карти або гаманця)
- Ви можете звернутись до сапорту тільки у разі виникнення проблем особисто у вас.
Ми не розглядаємо проблеми клієнтів через треті особи. Клієнт не може звертатись до сапорту за інших клієнтів - якщо проблема виникла у вашого друга чи когось ще він має звернутись із цією проблемою до сапорту особисто, без вашого втручання. За ігнорування даного правила ви можете бути заблоковані та наше співробітництво буде закінчено.
- Звернення, зроблені грубою формою, із погрозами або образами - не розглядаються. Акаунт, з якого було зроблено звернення, блокується.
Наші оператори та сапорти завжди ведуть із вами ввічливий та конструктивний діалог, та мають право вимагати від вас аналогічне. Давайте залишатись ввічливими та цивілізованими людьми, та утримуватись від грубощів та образ, незалежно від того містять вони нецензурну лайку чи ні. Нецензурні висловлення, що не містять образи, не заоохочуються, але не караються - це ваша особиста воля мовлення, але ми закликаємо вас вести діалог без їх використання!
- Якщо із вами було припинено співробітництво, ми не несемо відповідальності за ігнорування вами припинення співробітництва.
Якщо із вами припинено співробітництво, та ви вирішили проігнорувати це зробивши новий акаунт, у разі виникнення будь-яких проблем ми не зможемо вам допомогти.
- Історія замовлень в базі даних зберігається та враховується лише за останні 6 місяців.
Ми цінуємо наших постійних клієнтів та дорожимо їми, однак ми не можемо вважати вас таким, якщо ви "багато купляли 4 роки тому". Постійний клієнт той, що регулярно здійснює покупки та залишається із нами протягом всього часу від початку співробітництва і до поточного часу. Якщо ви дійсно постійний клієнт, але з якоїсь причини були вимушені зробити перерву, та історія замовлень була видалена - наш оператор обов'язково вас згадає, якщо акаунт залишився незмінним та історія листування була збережена, і його слово буде мати вагу у спірній ситуації. Виключення - магазин автопродажів, тут історія покупок зберігається постійно, але враховується лише за останні 6 місяців.
- Один акаунт/нік - одна історія замовлень.
Ми враховуємо історію замовлень виключно з того акаунта/ніка, з якого ви звертаєтесь та здійснювали покупку, щодо якої звертаєтесь. Якщо ви раніше купляли з іншого акаунта, але з якихось причин втратили до нього доступ - перед тим, як зробити замовлення з нового акаунту, повідомте оператора, з якого акаунту ви купляли раніше. У разі зміни нікнейму без очищення історії листування історія замовлень зберігається вже з новим нікнеймом, стара при цьому може бути не врахована в спірній ситуації. Зберігайте один нікнейм протягом всього періоду покупок у нашому магазині. Допускається зв'язок акаунтів Jabber та Telegram, у разі якщо ви підтвердите, що вони дійсно ваші - наприклад, напишете в джабері з акаунта, з якого робили замовлення, ваш нік у Телеграм, з якого хочете продовжити робити замовлення надалі.
- Дані про оплату, що була здійснена не в день звернення, не розглядаються.
Якщо ви зробили оплату, повідомте про це оператору або сапорту одразу ж, а не через день чи два. Якщо ви стверджуєте, що ваш платіж був здійснений не сьогодні, ми не зможемо прийняти його як оплату. Якщо з вашою оплатою виникли проблеми, повідомте про це сапорта або оператора строго у день оплати - сапорт або оператор надасть чітку інструкцію, якої ви повинні дотримуватись. Якщо у вас виникнуть будь-які питання, що пов'язані з інструкцією, але відповідей на які вона не містить, сапорт вам допоможе із ними, однак ви повинні в день звернення вирішити це питання. Якщо після звернення ви перестанете виходити на зв'язок та оплата не надійде протягом дня, ви можете бути заблоковані за спробу шахрайства.
- При оплаті BTC замовлення буде передано в роботу тільки після отримання 1 підтвердження у мережі біткоін!
Для прискорення процесу оплати, надсилайте біткоіни з пріоритетною комісією! Це правило стосується також і готових кладів - адреса буде видана вам тільки після отримання 1 підтвердження у мережі біткоін.
- При оплаті ви повинні надати квитанцію про здійснення оплати в обов'язковому порядку!
В квитанції обов'язково має бути видно дату та час платежу, переказану суму коштів та дані отримувача (номер карти або гаманця)